Forums

Go Back   The TrekEarth Forums >

Notices

Reply

Thread Tools

Great alvaraalto 2016-03-18 5:43

Dag Gerard,
Welkom op deze site ter wederzijdse bewondering van elkaars fotoís
Ik zie een artistieke invalshoek bij je eerste twee fotoís. Daar ben ik wel erg blij mee. Er zijn ook leden die de voorkeur geven aan de veredelde ansichtkaart, maar er zijn ook echte artiesten bij.
Zo is er voor iedereen wat wils.
Als ik je de tip mag geven: Als je gezien wil worden moet je zelf ook laten zien dat actief bent.
Ik hoop in elk geval veel mooi werk van je te zien.
Groet Rob

Old 03-18-2016, 03:04 PM
G2G's Avatar
G2G G2G is offline
TE Newbie

Default To alvaraalto: nieuw

Hallo Rob,
Dank je wel voor het welkom en je compliment.
Ik begreep dat er een verhaal bij een foto hoort om deze hier geplaatst te krijgen. Bij deze twee had ik een verhaal. Bij de meeste andere niet hoor
Ik wil je tip graag ter harte nemen. Hoe weet "men"of ik actief ben? Ik heb het nog niet helemaal door.

Gerard
Reply With Quote
Old 03-18-2016, 03:33 PM
alvaraalto's Avatar
alvaraalto alvaraalto is offline
TE Senior Member

Post puntjes

Een kritiek schrijven bij de foto van de andere (actieve) leden, meestal kort maar bij inspirerende foto's kan het ook wat langer worden. Je geeft dan 2 puntjes per foto (ťťn of nul mag ook, maar dat is voor de zuurpruimen).
In een commentaar schrijf je meestal wat je leuk vindt aan de foto en soms ook wat tips, zoals Huub bij je eerste foto deed.
groet Rob
Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules