Forums

Go Back   The TrekEarth Forums >

Notices

Reply

Thread Tools

Great mlopes 2006-11-13 7:04

I guess you're right, i'm one of Sasa's fans (not the kind of fan that you hang on the ceiling :P) ... and her work is all about sensibility. I don't spend 30 minutes watching each photo because I DO WORK!!! ;) but i do spend lots of time watching every (almost hidden) details of her photos.

About your photo it's quite good, first because it's dificult to be creative in such an photographed place, and i guess photography it's all about beeing creative, dare our own way to see things!

Yesterday i've bought B&W magazine and there is a very cool statment about photography:

Photography is a school were you are teached to see the world without a camera :)))) and i guess it's true, we don't see the world in the same way anymore, even when we are nude without our gear.

PS: waiting for the sms :))))

Old 11-13-2006, 03:14 PM
luisafonso's Avatar
luisafonso luisafonso is offline
TE Senior Member

Default To mlopes: SMS

Ontém tive na Expo e vais ver uma série delas nos próximos dias. Não te enviei um sms porque fui pescado por mais três amigos para ir até lá. Combinamos assim à pressa e fomos de manhãzinha ao nascer do sol. Foi fixe! Se puderes, vai passando por cá para me dizeres o que achas, uma vez que conheces bem o local. Pode ser por mail uma ou duas linhas, não precisa de ser uma crítica a cada uma ;) Obrigado
Reply With Quote
Old 11-13-2006, 06:28 PM
mlopes's Avatar
mlopes mlopes is offline
TE Expert

Default Re: To mlopes: SMS

Ontem também não estava cá, fui até aveiro :))
Claro que venho, venho sempre... ainda estou para escrever uma critica a uma foto tua mas tenho de ver num outro monitor, acho que estás a abusar do shadows/highlights... bad mary bad mary! ;)
Reply With Quote
Old 11-13-2006, 09:58 PM
luisafonso's Avatar
luisafonso luisafonso is offline
TE Senior Member

Default Re: To mlopes: SMS

Olha, deve ser antiga. Já há uns meses que me deixei dos highlights. Soam demasiado a falsos para poderem ser usados. Neste momento até já nem uso quase nada a não ser o conversor RAW...
Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules