To Floydian: nepal foto - The TrekEarth Forums

Forums

Go Back   The TrekEarth Forums >

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes

Good Floydian 2006-06-30 3:27

Hallo Arnoud,
Er is iets met deze foto wat mij niet gerust stelt.
Het landschap is perfect op kleur en scherpte, maar het meisje met kind is dat niet, en die twee staan ook in een compleet ander perspectief t.o.v dat landschap. Alsof de twee zijn ingeplakt, maar vergeef me deze geestelijke dwaling als het niet waar is.
Groet, Henk

Old 06-29-2006, 10:26 PM
arnoud1976 arnoud1976 is offline
TE Newbie

Default To Floydian: nepal foto

beste Henk,

dat heeft mij ook verbaasd, geef ik gelijk toe. maar heb hier photoshop tecnisch niets mee gedaan.

Je zou vanwege de fill flash juist denken dat het meisje bevroren wordt door het licht, zeker ook gezien de sluitertijd... maar zoals ik al zei, ik was niet bijster gelukkig met deze camera, ben inmiddels overgegaan en zeer happy met de 20d.

Toch vind ik de foto wel interessant..maar hij is zeker peculiar...ergens klopt het beeld niet met de technische gegevens.

groet arnoud
Reply With Quote
Old 06-29-2006, 10:45 PM
Floydian Floydian is offline
TE Senior Member

Default Re: To Floydian: nepal foto

Dan zal het focus probleem een rol gespeeld hebben en vergeef mij dan deze dwaze gedachte van mijn kant.
Er is dus scherp gesteld op de bergen het het meisje is onscherp, ondanks de flits.
Wijs besluit voor de 20D, tis wel een Canon he ;-)

Fijne avond nog,

Henk
Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules