To Floydian: lone tree taking a bath - The TrekEarth Forums

Forums

Go Back   The TrekEarth Forums >

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes

Great Floydian 2006-06-10 11:35

Hallo Arnoud,
De lucht lijkt ingeplakt, zo mooi diep van tint en kleur, bijna onwezelijk. Werkelijk schitterend die combinatie tussen lucht, bergeketen en meer.
Enige wat jammer is dat er geen licht op het boompje schijnt, was vol inflitsen een optie geweest?
Verder een prachtige opname..!!!
Fijn weekend, Henk

Old 06-10-2006, 10:05 PM
arnoud1976 arnoud1976 is offline
TE Newbie

Default To Floydian: lone tree taking a bath

hallo Henk,

heb in photoshop de levels van lucht en voorgrond aangepast (na beide apart geselecteerd te hebben). Boom ben ik het mee eens, maar deze was zeker 20m van me verwijderd en met de standaard flits (enige die ik heb) was dat helaas geen doen.

Goed weekend en dank!

arnoud
Reply With Quote
Old 06-11-2006, 12:12 AM
Floydian Floydian is offline
TE Senior Member

Default Re: To Floydian: lone tree taking a bath

Hallo Arnoud,

Ik ben zelf meer photoshopper dan fotograaf en zag al dat er geshopt "moest" zijn.
Niet dat dit erg is, in tegendeel juist, dat is iets wat bijna verplicht is te doen aan iedere foto....de kunst is het goed te doen en dat heb je in deze prachtig gedaan. Hij lijkt een beetje surrealistisch, vandaar mijn opmerking.

20 meter is iderdaad ver, zelfs voor de mijne. Maar ik had dan nog misschien een 2e belichting op de boom gemaakt en die hierin verwerk.....als je toch eenmaal bezig bent met shoppen ;-)

Fijn weekend nog,

Henk
Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules