Forums


Go Back   The TrekEarth Forums >

Notices

Reply
 
Thread Tools

Great kebek 2006-03-22 13:39

Serwus Wojtek !
Świetny kontrast kolorystyczny i mamy tu narciarkę jak pomarańczowo na białym. Bardzo fajna ostrość na gůry i pięknie oddane polarem chmury i niebo. Przyjemny, wiosenny widoczek.
P.S. Zadowolony z tej 5D jesteś? Bo teraz patrząc na jej ceny robi się prawdziwym rarytasem i sam się mocno skłaniam.. ;)

  #1  
Old 03-23-2006, 09:36 AM
highman's Avatar
highman highman is offline
TE Newbie
Thread Starter
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 19
Default To kebek: D5D

Hej,

Na D5D przesiadlem sie z canona A60 wiec wrazenie bylo tak jakbym z malucha wsiadl do mercedesa. Ogolnie jestem bardzo zadowolony. Jak na moje potrzeby zupelnie wystarcza. Najbardziej do zakupu tego aparatu sklonily mnie:
- dobre opinie uzytkownikow
- dobra jakosc obiektywu kitowego w porowwnaniu np z Canonem 350D;
- tansze niz u konkurencji amatorskie obiektywy ( rynek wtorny);
- System Anti Shake - sprawdza sie rewelacyjnie;

Jakbys mial jakies szczegolowe pytania to pisz na maila.

Pzdr

Wojtek
Reply With Quote
  #2  
Old 03-23-2006, 12:08 PM
kebek's Avatar
kebek kebek is offline
TE Junior Member
 
Join Date: May 2005
Posts: 386
Default Re: To kebek: D5D

Dzięki Wojtek,
napiszę.
Reply With Quote
Reply


Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT. The time now is 07:27 PM.



Copyright © 2018 MH Sub I, LLC dba Internet Brands. All rights reserved. Use of this site indicates your consent to the Terms of Use.
explore TREKEARTH