Forums

Go Back   The TrekEarth Forums >

Notices

Reply

Thread Tools

Great BennyV 2016-03-21 10:41

Dag Gerard

Ook namens mij welkom op deze site!

Dit is je meest ambitieuze foto tot nu toe hier. De compositie is erg compact met veel verschillende bouwstijlen en elementen dicht samengepakt binnen je frame. Dit is zeker betekenisvol binnen deze context en vind ik een goed idee.

Aan de uitvoering schort het nog een beetje, vind ik. De centrale constructie is erg dominant, maar door ze zo out-of-focus te zetten, gaat er mooi licht en textuur verloren.

Ook vind ik het jammer dat die mooie pakhuizen zo weinig licht krijgen. Het mooiste licht lijkt wel helemaal achteraan in het plaatje verstopt.

In alle geval, nogmaals welkom & ik hoop dat je het boeiend vindt.

Vriendelijke groet

Benny

PS: Ik heb ook nog even gereageerd op je commentaar bij mijn geplette varkenskoppen.

Old 03-21-2016, 07:10 PM
G2G's Avatar
G2G G2G is offline
TE Newbie

Default To BennyV: aanbevelingen

Hallo Benny,
Bedankt voor je welkom.
Fijn om te zien dat je zo uitgebreid mijn foto wil beoordelen. Ik zal je aanbevelingen ter harte nemen. Wat iedere keer weer blijkt is dat ik te snel aanleg om te schieten, zonder me af te vragen hoe ik mijn idee het beste kan uitvoeren. Die pakhuizen verdienen veel meer licht en die dominante paal had natuurlijk gewoon scherp moeten zijn.
Bedankt voor je kritiek. Ik leer ervan.
Groet Gerard
Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules