Forums


Go Back   The TrekEarth Forums

Notices

Showing results 1 to 25 of 29
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: roodakroofka
Forum: Photos 05-20-2010, 09:08 AM
Replies: 1
Views: 249
Posted By roodakroofka
To Kofman: Re

Sytuacja w calej Polsce jest powazna - a decyzji o ogloszeniu stanu kleski zywiolowej ciagle brak (co jest moim zdaniem skandalem).
Co do zdjecia, to dobrze, ze Jasmis dodal w WS zdjecie pokazujace...
Forum: Photos 05-20-2010, 08:56 AM
Replies: 0
Views: 145
Posted By roodakroofka
To swiatopelk777: Re

Hej,
Ja trzymam kciuki, zeby wysoka fala na Wisle maksymalnie oslabla przed dotarciem do Warszawy. Juz wystarczajaco duzo szkod narobila. Obys mogl spokojnie dokumentowac architekture miasta zamiast...
Forum: Photos 05-20-2010, 08:04 AM
Replies: 2
Views: 272
Posted By roodakroofka
To Jasmis

Dzięki wielkie! Właśnie mi takiego zdjęcia porównawczego brakowało. Pozdrawiam serdecznie!
Forum: Photos 05-19-2010, 09:36 AM
Replies: 2
Views: 272
Posted By roodakroofka
To MrCairo: Re: Rama

A to wszystko przez to, ze TE jest taki jasny. Ja lubię zdjęcia na czarnym tle ogladać wiec daje duze czarne ramki. Do tej pory mi to pasowalo, a teraz musze sprawe przemyslec ;)
Reporterem sie...
Forum: Photos 05-18-2010, 09:33 PM
Replies: 0
Views: 102
Posted By roodakroofka
To scoobinho: To scoobinho: Pytanie

Kuba, a kiedy Twoje zdjecia zobaczymy?
Forum: Photos 05-18-2010, 09:27 PM
Replies: 1
Views: 185
Posted By roodakroofka
To MrCairo: Re

Wchodzę w to!
Pozdroofka!
Forum: Photos 05-18-2010, 06:08 PM
Replies: 1
Views: 213
Posted By roodakroofka
To Jasmis: Re:

To trzymam kciuki za Twoje działko!
Forum: Photos 05-11-2010, 12:58 PM
Replies: 5
Views: 305
Posted By roodakroofka
To mark88: Re

No właśnie myślałem o Lomografii, gdy "odkryłem" Hipstamatic. Dla mnie bomba, bo nie trzeba wywoływać filmów i robić odbitek (koszty) i widzisz od razu rezultat.
Forum: Photos 05-11-2010, 10:57 AM
Replies: 5
Views: 305
Posted By roodakroofka
Re:

Prawdę powiedziawszy, fotografowanie iPhonem czasami ma ten plus, że nikt nie bierze Cię na poważnie - ot, kolejny "pstrykacz". A tymczasem jest to potężne narzędzie, zwłaszcza z dodatkowym...
Forum: Photos 04-27-2010, 10:58 AM
Replies: 0
Views: 305
Posted By roodakroofka
To Ola_Kwiatek: Odp:

Miałem profesjonalne stopery, ale jeszcze 3h po koncercie szumiało mi w uszach. Więc uważać trzeba, zwłaszcza, gdy człowiek się rozbawi.
Forum: Photos 04-22-2010, 09:24 AM
Replies: 1
Views: 198
Posted By roodakroofka
To MrCairo: Odp.

Cześć!
To jest wjazd na hałdy Solvayowe, od ul. Herberta. Kiedyś był tam szlaban, ale od czasu gdy trwa tam budowa centrum JPII i muszą tam wjeżdżać ciężarówki to zastąpiono go odpowiednim znakiem....
Forum: Photos 04-19-2010, 09:10 AM
Replies: 1
Views: 245
Posted By roodakroofka
Re: Gdzie te krokusy

Hej,
Pytałem, bo też się "na krokusy" wybieram.
Dzięki za odpowiedź!
Pozdrawiam:
Bogdan
Forum: Photos 07-31-2009, 08:59 PM
Replies: 0
Views: 136
Posted By roodakroofka
To MrCairo: Dziękuję!

Dał mi ten WS dużo do myślenia!
Pozdrawiam!
Forum: Photos 07-10-2009, 09:08 PM
Replies: 0
Views: 167
Posted By roodakroofka
To coco: thx

Thanks for the comment. I know I need a better lens, with bigger aperture.
But I must to collect some money first ;)
Best regards:
Boguslaw
Forum: Photos 07-10-2009, 07:33 PM
Replies: 0
Views: 146
Posted By roodakroofka
To mark88: thx

Dzięki za komentarz. Co do migawki, to cały czas robiłem zdjęcia na priorytecie czasu, bo próbowałem panoramowania. Jak zobaczyłem, że zaraz wylecą dokładnie na wprost, to skróciłem czas. Chciałem...
Forum: Photos 07-10-2009, 07:05 PM
Replies: 0
Views: 97
Posted By roodakroofka
To danyy: Reply

Hello Daniel!
Thanks for the critiques. Thanks to the Google Translations I understand you.
Yes, it’s true this picture is not very good in technical aspects. I still learn and try to do as best...
Forum: Photos 07-08-2009, 09:00 PM
Replies: 0
Views: 99
Posted By roodakroofka
To MrCairo: odp

Wojtku, piękne dzięki za wskazówki, zwłaszcza za mnożenie warstw :)
Pozdrawiam!
Forum: Photos 07-08-2009, 08:58 PM
Replies: 0
Views: 143
Posted By roodakroofka
To photomorgana: odp

Dzięki za uwagę. Po poprawce mam nadzieję lepiej wygląda?
Pozdrawiam!
Forum: Photos 06-10-2009, 03:43 PM
Replies: 1
Views: 133
Posted By roodakroofka
Odpowiedz

Co do ISO, to podejrzewałem, że to 400 (bo jest trochę jakby przepalone tło) - ale teraz to tak każdy może powiedzieć ;)

Ale co do ogniskowej, to myślałem, że jest krótsza, bo mam wrażenie...
Forum: Photos 05-19-2009, 04:35 PM
Replies: 0
Views: 152
Posted By roodakroofka
To Ola_Kwiatek: Odpowiedź

Hej, ja się nie wspinam bo się boję :D
Ale dosięgła ich moja długa ogniskowa (200mm)
Pozdrawiam serdecznie!
Forum: Photos 05-16-2009, 11:32 AM
Replies: 1
Views: 163
Posted By roodakroofka
Re: do roodakroofka: obiektyw

Dzięki piękne za odpowiedź. "Elżbieta" pokazała kto tu króluje ;)
A pytałem ku edukacji fotograficznej, bo technikalia też się przecież liczą.
BTW bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia robione...
Forum: Photos 05-14-2009, 08:28 PM
Replies: 0
Views: 38
Posted By roodakroofka
I takie mi się bardziej podoba

mniej dosłowne i bardziej "poetyckie" :)
Forum: Photos 05-14-2009, 08:24 PM
Replies: 0
Views: 89
Posted By roodakroofka
To MrCairo: A konkretnie ile jest za dużo?

Bo próbowałem to jakoś przyciąć inaczej i robi się tak jakoś ciasno...
Czy białe niebo jest zawsze dyskwalifikujące?
Czekam na Twoją propozycję :)
Forum: Photos 05-08-2009, 08:00 AM
Replies: 0
Views: 145
Posted By roodakroofka
To auldal: Thanks!

The frame was intended :) Frankly speaking I noticed that the climbing instructor behind the climber is going to take a photo, so I expected fun situation. BTW, I should change the description from...
Forum: Photos 04-30-2009, 09:24 AM
Replies: 0
Views: 60
Posted By roodakroofka
To gostol: Barlinkowe lody

No to przy pierwszej okazji nie omieszkam spróbować.
Bo dobre, tradycyjne lody mleczne są lepsze od obiadu, ale nie mówmy o tym maluchom ;)
Pozdrawiam!
Bogdan
Showing results 1 to 25 of 29

 
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 04:09 AM.



Copyright Š 2018 MH Sub I, LLC dba Internet Brands. All rights reserved. Use of this site indicates your consent to the Terms of Use.
explore TREKEARTH