Forums

Go Back   The TrekEarth Forums >

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes

Great fulvio52 2008-09-30 4:21

Hi John,
als ik hier kom zie ik telkens weer deze meesterwerk, het gekke is... ik had hem nog niet van een groene duivel voorzien!
Alles aan deze foto is perfect : de framing, de belichting, de scherpte... alles.
Dus : chapeaux, vriend & thanks for sharing!
Onfortuinlijk, je zult tot morgen voor de smiley moeten wachten, ze zijn op voor vandaag.
Dus : tot morgen, nog een fijne avond!
Fulvio.

PS. Wat een gezeik met de server, ik kan geen kritiek geven, ik kan geen kritiek krijgen, het aantal punten blijft urenlang steken...

Old 09-30-2008, 03:46 PM
jhm jhm is offline
TE Expert

Default To fulvio52: Wat een gezeik

Fulvio,

Ze hebben klaargespeeld op TE om al mijn kritieken weg tenemen, ook naar jou laatste foto, ik had geen groene dinges meer, die zou ik wel geven, maar helaas, de reden is mij nog steeds onduidelijk, ik heb een mail gestuurd maar antwoord, !!!!
Met wat zijn deze lui bezig, was Jaap niet tussen gekomen, en mij wat moed ingesproken, dan weg mijn naam en foto's op TE verdwenen.

Groeten,

John.
Reply With Quote
Old 09-30-2008, 07:20 PM
fulvio52 fulvio52 is offline
TE Senior Member

Default Re: To fulvio52: Wat een gezeik

Het is werkelijk van de zotte!!! Mij precies hetzelfde gebeurd, email gestuurd, geen antwoord. En de server blijft maar haperen dat het een lieve lust is!
Ik ga voorlopig niets meer posten, het is DOODZONDE van mijn tijd en van mijn werk.
Wel blijf ik alles volgen, kritiek geven enzo, maar voordat ik weer ga posten moet de server weer in orde zijn. Dit slaat nergens meer op.
De hartelijke groeten, tot gauw.
Fulvio.
Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules